Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів з моменту його отримання.
 
Обмін та повернення товару:

Покупець має право повернути або обміняти товар неналежної якості, якщо він не відповідає характеристикам та інформації, що вказана на сайті (інша модель, колір, комплектація), або ж має недоліки/брак.
Покупець має право повернути або обміняти товар належної якості , якщо дотримані наступні умови:

  • товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду);
  • збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування;
  • пройшло не більше ніж 14 днів з моменту отримання товару;
  • в наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон.

Для оформлення обміну/повернення:

  • Покупець має зв'язатися з нами за одним зі способів:

+38(067) 802-00-05
+38(093) 115-30-12
+38(099) 115-30-12
MisterDim.department.ua@gmail.com

  • Реквізити для відправки товару у разі його обміну або повернення:

Орехов Вадим Миколайович
+380678020005
Україна, м. Київ, Відділення №185: просп. Маршала Рокосовського, 10 (літ. А, А1)

Повернення грошових коштів покупцеві:

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі.
Гроші за товар, оплачений за реквізитами на розрахунковий рахунок або онлайн оплатою дебетовою або кредитною карткою LiqPay, будуть повернуті тим самим способом платнику протягом 7 днів. Якщо товар був придбаний  іншим способом, повернення коштів відбувається протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання товару зручним для покупця чином.

Хто сплачує доставку у разі обміну або повернення товару?

Доставка товару належної якості відбувається коштом покупця, але якщо товар неналежної якості, тоді продавець повинен оплатити  транспортні витрати.